Keeper

Keeper
Född: 2009-05-31 Höfter: A, Armbågar: UA GR_PRA-1 A och GR_PRA-2 A Keeper blev BIS valp på LRKs open show 2009. 2010 har Keeper blivit BIS-2 på GRK södras open show i Burlöv och vann juniorklassen med ck och blev 4:a BH i Tvååker. Keeper gjorde debut i uhl med att vinna den med ck och bli 3:a BH. Keeper tog sitt första cert från uhl i Moheda 2011.

Född 20091101. Höfter: A, Armbågar: UA GR_PRA-1 A. Hon har Excellent och Very Good från officiella utställningar och vi har gått flera kurser.

måndag 13 maj 2013

Invägning


Idag har jag vägt de små valparna igen, de växer och ökar i vikt som de ska.
Annars äter och sover de bara. Men jag kan inte se mig mätt på de...




Och mamma Svea sköter om de så fint.

Det har redan gått 3,5 dygn sen den förste föddes, tiden kommer att gå fort...





3 kommentarer:

  1. Så fina ♥...
    /Nospuss

    SvaraRadera
  2. Så härligt och jag förstår att du inte kan sluta titta på dom underbara valparna.

    SvaraRadera
  3. Hihi..jag ska nog inte kika in här mer då jag är på jobbet för tårarna börjar rinna och det kanske ser liiite knäppt ut...;)
    de är såååååååå sööööta!
    Kram Katarina

    SvaraRadera