Keeper

Keeper
Född: 2009-05-31 Höfter: A, Armbågar: UA GR_PRA-1 A och GR_PRA-2 A Keeper blev BIS valp på LRKs open show 2009. 2010 har Keeper blivit BIS-2 på GRK södras open show i Burlöv och vann juniorklassen med ck och blev 4:a BH i Tvååker. Keeper gjorde debut i uhl med att vinna den med ck och bli 3:a BH. Keeper tog sitt första cert från uhl i Moheda 2011.

Född 20091101. Höfter: A, Armbågar: UA GR_PRA-1 A. Hon har Excellent och Very Good från officiella utställningar och vi har gått flera kurser.

söndag 2 februari 2014

Avkoppling och bus




Idag jag gjorde jag ett inlägg på min andra blogg
efter temat - Avkoppling 
Och är det nåt mina Goldisar är duktiga på så är det avkoppling!


Gärna vid den varma öppna spisen eller på mattan vid tv:n.



Men lika snabbt kan de vara redo för bus ;)






Och det gäller att passa på att jaga runt i snön, kanske är det sista vi ser av den denna säsongen...
Jag hade gärna sett att vi haft minus ända fram tills den torra våren ska börja, blir ett evigt duschande annars :)







1 kommentar:

  1. Vilka härliga bilder på dina fina hundar! Min jämthund är också duktig på avkoppling.=)

    SvaraRadera