Keeper

Keeper
Född: 2009-05-31 Höfter: A, Armbågar: UA GR_PRA-1 A och GR_PRA-2 A Keeper blev BIS valp på LRKs open show 2009. 2010 har Keeper blivit BIS-2 på GRK södras open show i Burlöv och vann juniorklassen med ck och blev 4:a BH i Tvååker. Keeper gjorde debut i uhl med att vinna den med ck och bli 3:a BH. Keeper tog sitt första cert från uhl i Moheda 2011.

Född 20091101. Höfter: A, Armbågar: UA GR_PRA-1 A. Hon har Excellent och Very Good från officiella utställningar och vi har gått flera kurser.

fredag 12 juli 2013

Albin & Astrid





Min plan var att ta kort och få in bilder på alla valpköparna men sista hämtningarna så glömde jag bort det när det var dags för de att åka...


Albin flyttade med husse Gunnar och matte Barbro till Vingåker.
Han heter nu Abbe!

Hans husse skickade ett par bilder på honom till mig.
Här är han med "brodern" Zack som är en gråhund.

 





Glömde även att ta en bild på Astrid...
Hon flyttade med sin matte Cecilia till Västervik och hon heter nu Hedvig!

Cecilia har lovat att skicka mig bilder så jag får lägga in dem då.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar